Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Cenderahati Coklat

Posted by Mamaghazi at 1102 AM No comments. Siapa je yang tak kenal dengan kedai ini kerana mereka merupakan kedai wajib pergi kalau ingin membeli coklat Langkawi.


Pinterest

Coklat homemade ni dijamin halal dan sedap nak tahu cubalah.

Cenderahati coklat. Gubahan hantaran pertunangan and perkahwinan. Makanan istimewa yang siap sedia dijamin menggembirakan anak. Idea kreatif gubahan hantaran terkini.

3 boxes of choc. Kotak perayaan yang penuh dengan gula-gula yang lazat adalah sesuatu romantis yang semua orang boleh menikmati. Coklat akan disusun di atas dulang yang dibungkus dengan kain lace dan seterusnya dihiasi dengan riben dan hiasan bunga-bungaan segar atau kertas.

Ianya juga menarik untuk hidangan dimusim perayaan. Semua coklat dibuat secara handmade di rumah yang mana dijamin HALAL dan SEDAPCoklat boleh didapati secara pukal di pek dengan harga yang berpatutan. Kami di EsMy Homemade Chocolate menyediakan cenderahati atau doorgift coklat kepada tetamu untuk sebarang majlis seperti majlis perkahwinan dan hari jadiAnda boleh memilih doorgift dalam kotak atau dalam bentuk lolichocPelbagai warna perisa dan bentuk.

Sangat mudah untuk membuat cenderahati manis dengan kejutan untuk kanak-kanak. Mickey Mouse putih ini sebenarnya adalah criespy choc. Walaupun pembungkusan awalnya cukup simple namun dengan pengisian coklat dalam bekas kaca serta diikat riben ia.

Menerima tempahan untuk sebarang majlis terutama di. Terasa rugi plak tak upload gmbr2 untuk hantaran tunang kahwin aku. Menepati citarasa penggemar coklat sebenar dengan pelbagai variasi rasa dan dekorasi.

Esmy Homemade Chocolate Cenderahati Dan Aksesori di Kota Bharu Kelantan. Apa yang penting coklat ini HALAL. Thank u very much.

TEMPAHAN KEK MARBLE BUNGA UNTUK CENDERAHATI DOORGIFT. Menawarkan perkhidmatan seperti cenderahati khususnya homemade coklat untuk perkahwinanmajlis aqiqahperunding majlis untuk candy buffet di utara khususnya di KedahPerlis dan Pulau Pinang serta servis dalam bidang percetakan seperti kad kahwinstikerflyerkadnamabanner dan. Rekaan gubahan jenis ini tampak eksklusif tambahan pula kebanyakan pengantin dalam menggubah hantaran mereka pasti akan mengikut tema warna dan konsep yang sedondon.

Zahra HomeMade Chocolate menawarkan coklat praline yang terdiri drpd dua jenis iaitu coklat couverture gred A dan coklat compound gred B. Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama. Saya tambahkan bubble rice dan kacang cincang utk melazatkan lagi rasa coklat ini.

Lebih 35k tempahan setakat ini di Shopee. Dapatkan coklat yang berkualiti tinggi untuk seseorang yang istimewa anda akan menyenangkan harinya. Memang macam-macam jenis coklat ada sini tau.

Hanya masukkan gula-gula atau coklat ke dalam kotak ini dansiap. Pada hari ahad 612013 saya ada hadir ke majlis perkahwinan saudara saya di UPM dan apa yang menarik coklat telah dijadikan cenderahati perkhawinan yang ekslusif pada majilis itu. LihatBeli Candy Box Online.

Salam dan selamat sejahtera. Cenderahati Coklat Posted by Unknown. Sekiranya anda telah membuat sampel dan.

Angelina adalah bilik air yang terkenal di mana Proust dan Coco Chanel mencontohi coklat panas ilham dan patissery yang indah. 7cm x 9cm Set 1 50pcs-99pcs RM150pcs 100pcs-199pcs RM140pcs 200pcs-499pcs RM130pcs 500pcs-999pcs RM120pcs 1000pcs-4999pcs RM110pcs. Cenderahati sambutan Hari Jadi.

MENERIMA TEMPAHAN PELBAGAI KEK HARI JADI PERTUNANGAN PERKHAWINAN FONDANT CAKECUP CAKEKEK MARBLEPOPCORNPELBAGAICOOKIES PERAYAANCOKLATTARTLETDOORGIFTDLL TELWHATSAPP0193911971. Zaza untuk dijadikan door gift sempena majlis cukur jambul anak sulung beliau Muhammad Emir Danial. Berikut adalah contoh-contoh bekas container yang sesuai untuk mengisi coklat yang dibalut dengan coklat foil.

Khas buat mereka yang tercari-cari idea untuk cenderahati atau doorgift untuk diberikan kepada para tetamu. Kongsi ke Twitter Kongsi ke Facebook Kongsi ke Pinterest. Telur harus dicelupkan dengan satu tepi dalam coklat cair hias dengan dragees kecil di atasnya.

Sejak itu ia telah membangunkan reputasi untuk coklat panasnya yang sutera kaya dan mewah. COKLAT CENDERAHATI PILIHAN UNTUK PERKAHWINAN TAHUN 2013. Ini pesanan regular customer ZHMC Pn.

Praline from my loyal customer Tuan pengarahtqvm. Kedai Coklat Haji Ismail Group HiG Perniagaan Haji Ismail Group HiG merupakan kedai coklat terbesar dan yang paling terkenal di Langkawi. Anda boleh menyediakan tag kecil yang mempunyai nama pengantin perempuan dan pengantin lelaki tarikh perkahwinan pepatah manis atau sekurang-kurangnya perkataan terima kasih pada cenderahati perkahwinan coklat.

Terutamanya apabila anda memilih gula-gula yang betul. Afila Coklat Enterprise Cenderahati Dan Aksesori di Alor Setar Kedah. Repeat order from Tuan Pengarah.

Cenderahati Majlis Aqiqah dan Cukur Jambul. Coklat homemade yang sesuai untuk dijadikan hadiahcenderahati hantaran doorgift dan sebagainya. Coklat Yang Boleh Dipertimbangkan Untuk Isi Dalam Kotak Bulat Itu.

Hanya RM 080 senpc sahaja. Cara gubahan coklat hantaran terkini 3 glorios as palavras. Praline with almond filling.

Menerima tempahan coklat untuk Hari Jadi Aqiqah Perkahwinan Pertunangan Hantaran Hari Raya Aidifitri Rumah Terbuka Door Gift dan pelbagai majlis lain. Coklat Panas Dari Angelina. Cenderahati Pengantin Kazoku Jaya Enterprise KT0226153-U Mini Purse Flower - Mini Purse Size.

Coklat-coklat dan kek-kek ini amat sesuai untuk sebarang majlis seperti pertunangan perkahwinan dan sambutan hari lahirJuga boleh dijadikan sebagai hadiah dan door gift. Kek baldu merah Red Velvet Cake rm 5000 1 kg. Antara set hadiah untuk tetamu yang sangat laris.

Untuk melakukan ini anda perlu membeli beberapa telur coklat dengan mainan di dalamnya bar coklat putih dan serbuk konfeksi. Catat Ulasan Atom Iklan. Hadiah untuk tetamu anda kini tersedia.

Cenderahati ni order dari orang jauh sebagai buah tangan untuk diberikan kepada kawan katanya. Cenderahati Coklat Blooming Rosesdidalam kotak kecil-3biji coklat Doorgift yg telah siap di pasang rebenpelanggan juga boleh memilih utk memilih sama ada yg. 5 Set Sudu Garfu Monstera Leaf.

Coklat praline dengan pelbagai perisa didalamnya seperti strawberi yam oreo kismis. Menerima tempahan kek perkahwinan muffin cupcakes untuk cenderahati coklat dan biskut untuk cenderahati dan gubahan hantaran kek kahwin. Menjadikan perniagaan coklat ini sebagai perniagaan separuh masaSsemoga perniagaan ini diterima semua dan diberkati Allah swtAmeen.

3 boxes of 35 pieces choc. Bekas seperti balang kaca organza pouch kotak mengkuang kotak buluh bakul dawai atau anda boleh memilih untuk menggunakan kotak. Jika anda berminat sila hubungi saya melalui email.

Kek mini choclate moist kek mini cenderahati harga kek cenderahati pax. Tetapi apa yang benar-benar perlu anda buat untuk melengkapkan cenderahati coklat anda adalah menambahkan sesuatu peribadi pada makanan tu. Begitu baik bahawa ia berlaku pada senarai tugas ramai Paris.


Bouquet Coklat Hershey Sahabat Zeeyra Yg Nak Buat Surprise Untuk Org Tersayang Tu Boleh La Dpatkan Bouquet Ni Di Zeeyra Diy Flowers Flowers Bouquet Bouquet


Fruit Chocolate Bouquet In 2022 Chocolate Fruit Chocolate Bouquet Chocolate


Geschenktipp 2 Alles Fur Die Eigene Schonheit Zu Weihnachten Lebe Lieber Fesch Geschenke Geschenktipps Valentinstag Geschenk Fur Ihn


Posting Komentar untuk "Cenderahati Coklat"